czwartek, 16 lipca 2015

Sałatka z bobu


Sałatkę tą ostatnio po raz pierwszy jadłam u mojej mamy. Tak mi posmakowała, że postanowiłam też ja zrobić. Sałatka jest pyszna, polecam.



Składniki:
  • 500 g bobu
  • 2 średnie pomidory
  • 1 średnia cebula
  • 2 jajka
  • ½ pęczku koperku
  • 2 - 3 łyżki majonezu
  • sól
  • pieprz


Wykonanie:
  1. Bób zalać wodą i gotować do miękkości. Gdy bób jest miękki posolić wodę i gotować jeszcze przez chwilę. Bób odcedzić, ostudzić i obrać. Każde ziarno bobu w trakcie obierania podzielić na pół.
  2. Jajka i cebulę obrać i pokroić w kostkę. Pomidory sparzyć wrzątkiem, obrać skórkę, przekroić na pół i usunąć gniazda nasienne, a następnie pokroić w kostkę. Koperek posiekać.
  3. Wszystkie składniki połączyć ze sobą, dodać majonez, doprawić solą i pieprzem i dokładnie wymieszać.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print