środa, 12 marca 2014

Malutkie przekąski


Dziś przepis na przekąski z ciasta francuskiego zainspirowane pomysłem mojego kolegi. Niewielkie a pyszne. Ciasto francuskie można zrobić samemu ale nie jest to ani proste ani szybkie. Ja wykorzystałam opakowanie gotowego ciasta francuskiego.



Składniki:
  • 1 arkusz ciasta francuskiego
  • wędlina (np. szynka, salami)
  • ser żółty
  • pomidorki koktailowe



Wykonanie:
  1. Ciasto francuskie rozwinąć lub rozwałkować a następnie pokroić na małe keadraty o boku około 3 - 4 cm.
  2. Na każdy kawałek ciasta ułożyć wędlinę, kawałek sera żółtego i połowę lub ćwiartkę pomidorka.
  3. Ciasteczka ułożyć na blasze do pieczenia i piec w temperaturze 200oC aż ciasto się zarumieni a ser roztopi.




3 komentarze:

  1. Przepyszne, polecam, miałam tą przyjemność je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy na zimni też są smaczne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ja w zasadzie serwowałam je na zimno.

      Usuń

Print