czwartek, 14 stycznia 2016

Kanapki z masłem orzechowym część 2


Bardzo lubię masło orzechowe. Ostatnio podawałam przepis na kanapkę Elvis`a. Tym razem pomysły na kilka innych kanapek.
Ważne, żeby wybrać prawdziwe masło orzechowe, w którym rzeczywiście są orzechy.


  • Kanapka z masłem orzechowym i galaretką


To jedna z moich ulubionych kanapek. Wystarczy wcześniej zrobić swoją ulubioną galaretkę z tym, że do zrobienia jej trzeba użyć połowę wody co w przepisie.
Galaretkę kroimy w plastry i układamy na kanapce z masłem orzechowym.


  • Kanapka z masłem orzechowym i dżemem




Również rewelacyjna kanapka. Najlepsze do niej są dżemy kwaśne, np z wiśni, rabarbaru czy śliwek. Ja do mojej wykorzystałam dżem jagodowy.
Wystarczy chleb posmarować masłem orzechowym a następnie dżemem i gotowe.


  • Kanapka z masłem orzechowym, miodem i ogórkami kiszonymi



Połączenie to wydaje się dziwne, zupełnie do siebie nie pasujące. Jednak w rzeczywistości słone masło orzechowe rewelacyjnie komponuje się ze słodkim miodem i kwaśnymi ogórkami.

Aby zrobić tą kanapkę chleb smarujemy masłem orzechowym, następnie miodem a na wierzch układamy ogórki kiszone pokrojone w plastry.

2 komentarze:

Print