poniedziałek, 9 marca 2015

Polędwica wołowa w czarnuszce


Polędwica smażona w panierce z czarnuszki jest świetnym pomysłem na urozmaicenie codziennego obiadu. Pomysł na to danie dała mi kuzynka mojego męża. Ja smażyłam wołowinę po 2 minuty z każdej strony - wyszła mi medium. Ważne żeby wołowinę solić na sam koniec, gdy już jest na patelni, bo inaczej wyjdzie twarda.



Składniki:
  • polędwica wołowa
  • jajko
  • czarnuszka
  • sól
  • pieprz
  • olej

Wykonanie:
  1. Jajko roztrzepać, polędwicę umyć, osuszyć i pokroić w grube plastry.
  2. Polędwicę przyprawić pieprzem, moczyć w jajku i opanierować w czarnuszce.
  3. Olej dobrze rozgrzać na patelni. Polędwicę smażyć z obu stron na stopień wysmażenia jaki lubimy. Posolić dopiero gdy przewrócimy mięso na drugą stronę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print