czwartek, 20 listopada 2014

Przechowywanie suszonych grzybów


Ostatnio dostałam od babci dużo suszonych grzybów i zaczęłam się zastanawiać jak je przechować, żeby nic się w nich nie zalęgło i żeby się nie popsuły.


Moja babcia zawsze trzymała grzyby w metalowej puszce z metalową pokrywką. ja miałam taką puszkę po mleku modyfikowanym mojego synka. Włożyłam więc grzyby do takiej puszki po tuningu i żeby dodatkowo ustrzec grzyby przed nieproszonymi gośćmi dodałam do nich kilka ziaren ziela angielskiego i liści laurowych.


Innym dobrym sposobem na przechowywanie suszonych grzybów jest zamknięcie ich w szczelnym słoiku z gumką. Oczywiście również w tym przypadku warto dodać kilka ziaren ziela angielskiego i kilka liści laurowych.


1 komentarz:

  1. Grzyby można suszyć na wiele sposobów, a proces ten nie jest tak prosty, jak się wydaje. Wymaga dużo cierpliwości, dbałości o szczegóły i podstawowego zrozumienia, jak rosną grzyby.

    OdpowiedzUsuń

Print