niedziela, 24 marca 2013

Wiosenne Kanapeczki



Kanapeczki idealne na nie tylko na niedzielne leniwe poranki. Aby je zrobić wystarczy odrobinę dobrego humoru, chęci i kreatywności. Nieduże, kolorowe, posypane rzeżuchą i co najważniejsze pyszne.


Do wszystkich kanapeczek wykorzystałam bagietkę, którą pokroiłam po skosie.
  • Kanapeczka z jajkiem: bagietka posmarowana majonezem, na to jajko pokrojone w plasterki, oliwki i rzeżucha.
  • Kanapeczka z białym serem 1: bagietka posmarowana masłem, na to twarożek i rzeżucha.
  • Kanapeczka z białym serem 2: bagietka posmarowana masłem, na to twarożek, suszony pomidor i rzeżucha.
  • Kanapeczka z żółtym serem 1: bagietka posmarowana masłem, na to ser żółty, oliwki i rzeżucha.
  • Kanapeczka z żółtym serem 2: bagietka posmarowana masłem, na to ser żółty, wędlina, oliwki i rzeżucha.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print